onsdag den 17. juni 2009

Sidste dag med Ida.

Lone tog hjem for mange måneder siden efterhånden, og nu er det Idas tur. Ida tager hjem på søndag, men i dag er sidste gang vi ser hende (her i London ihvertfald).
Det er virkelig underligt, og jeg begynder at blive SÅ stresset nu. Der er bare så meget jeg stadig vil opleve og se, så jeg er slet ikke klar til at tage hjem. Men på den anden side vil jeg sige, at jeg er mere forberedt på det nu, end jeg var for en måned siden. Det har nok noget at gøre med at jeg og pigerne snakker rigtig meget om det for tiden, så man vænner sig selv nogenlunde til tanken. Men jeg kommer til at savne dem så meget herovre - både venner og familien. Det bliver ikke rart at sige farvel.

Hanne er taget hjem nu - det gjorde hun i går. Så i dag var første gang "alene" med Oscar. Dorte var her selvfølgelig også, men der er klart mere at lave, end der var før i tiden. Udover at han er forkølet, så har han det fint :)

Ingen kommentarer: