tirsdag den 30. juni 2009

Ændring af planerne.

Hej allesammen.
Nu skal jeg ikke køre hjem alligevel, men skal flyve med Dorte, Frederick og Oscar, og så kører Jesper med Oliver og Louis.
Vi flyver 10.40 herfra lørdag d. 18. august.

I aften skal jeg på pub med Sandra og Lærke. Jeg synes tiden går alt for hurtigt :( Hverdagene, der normalt snegler sig af sted, flyver nu som vinden, og man har slet ikke tid til at nå alt det sidste man vil!
Til gengæld har Sophie og jeg fået gratis v.i.p billetter til Wireless festivalen i Hyde Park på lørdag. Det bliver super lækkert, det glæder jeg mig rigtig meget til :D
Plus weekenden er Lærkes sidste - hun tager hjem på tirsdag. SÅ mærkeligt at tænke på.

Jeg vil smutte, skriver snart igen :)

3 kommentarer:

Janni sagde ...

August?

Rikke sagde ...

Nej nej! Juli. Hehe. Fejl :p

Janni sagde ...

Okaaay. Kunne heller ikke lige få det til at passe ;)