onsdag den 8. juli 2009

At pakke

Så er første kuffert pakket (den kuffert min mor og far skal have med hjem). Planen er at de så kommer med en ny, tom kuffert til mig på søndag, så jeg kan pakke videre. Er bare bange for det heller ikke er nok. Men så kan jeg heldigvis få noget med i bilen - så må jeg bare hente det i Solrød :) Jeg skal nok klare det. Det er bedre end f.eks. Sophie der måtte sende flyttekasser hjem.
Men hold da op hvor har man mange ting efter et år. Hjælp!!
Sorry jeg ikke skriver så meget i øjeblikket, men synes ikke der er sket så meget.
Jeg var til Wireless festival i weekenden med Sophie. Vi havde fået v.i.p billetter, så vi havde en lounge, bar og gratis mad. SÅ lækkert. Plus vi blev inviteret til Basement Jaxx's afterparty på Embassy. Så fedt!
Lærke er taget hjem nu. Hun tog hjem i går, men synes allerede det virker som meget længere tid siden. Synes allerede her virker tomt i East Dulwich. F.eks. da jeg var i parken tidligere, var det underligt at hun ikke var der.

Ingen kommentarer: