onsdag den 15. juli 2009

At pakke version 2

Nu er alt, pånær tandbørste og et par stykker tøj pakket ned. Mit værelse virker meget tomt pludselig. Min computer bliver et problem. Den er for tung til at have i kufferten og må kun have et styks håndbaggage med. Dvs. enten taske eller computer. Må finde på noget genialt, for ellers må computeren med i bilen. Har forresten ikke kunne have alt i de to kufferter jeg har pakket nu, så får en lille taske med i bilen. Den må jeg så hente en dag jeg har tid. :)
Har haft en meget kedelig uge. Udover arbejde har der ikke været noget som helst at lave. Men i aften skal jeg mødes med Sandra på EDT. Hun er den sidste der er tilbage i mit område. Så er der selvfølgelig "de lokale", men dem møder jeg nok dernede i aften alligevel.
Synes virkelig det er underligt at jeg skal hjem for good! Jeg forstår det slet ikke. Jeg skal aldrig mere køre Frederick i børnehave efter på fredag. I aften er nok min sidste øl på Lordship Lane nogensinde, og jeg kommer nok aldrig på Adventure, EDT, Black Cherry eller Boho igen. Der går meeeget lang tid før jeg drikker en Peroni eller Stella Artois igen, eller spiser Hula Hoops eller Skittles. Og værst af alt så ser jeg nok aldrig mere mine venner herfra igen. Det er så trist.
Ligemeget hvad jeg laver i øjeblikket, tænker jeg på om jeg kommer til at gøre det igen.

Lander ved en 13 tiden på lørdag :)
Knus.

Ingen kommentarer: